Deschide-ți lumea!

Acord de servicii

Acord de servicii Caledonia

Ultima versiune

Versiune în vigoare din: 3 octombrie 2023, sau de la data acceptării, oricare este prima.

Versiune precedentă: versiunea din

Întrebări sau sugestii legate de Acordul de servicii? Te invităm să ne contactezi.

Cuprins

VĂ SFĂTUIM CU TĂRIE SĂ CITIȚI CU ATENȚIE ACEST DOCUMENT ÎNAINTE DE A FI DE ACORD CU ACESTA.

Bun venit la Caledonia.

Misiunea Caledonia este de a îmbunătăți șansele copiilor, adolescenților și tinerilor adulți de a reuși în viață, prin învățare.

1. PĂRȚI ȘI DEFINIȚII

Acest acord de servicii (numit în continuare: „Acord”) este un contract legal de servicii și de vânzare între Lukarma SRL (numită în continuare: „Caledonia”, „noi” sau „ne”) și entitatea (numită în continuare: „dumneavoastră”, „dvs.”, „Client”, „Cursant” sau „Utilizator”) care s-a înregistrat cu Caledonia pentru servicii de predare, învățare, exersare și evaluare/testare a limbilor străine și alte servicii de predare/învățare oferite de Caledonia și de afiliații săi (fiecare numit în continuare: un „Serviciu” sau un „Curs”). Prezentul Acord descrie termenii și condițiile care se aplică utilizării Serviciilor.

Dacă nu înțelegeți vreunul dintre termenii prezentului Acord, vă rugăm să ne contactați înainte de a utiliza Serviciile.

Puteți accesa sau utiliza Serviciile noastre doar dacă sunteți de acord să respectați toți termenii și condițiile prezentului Acord și dacă acceptați Politica de confidențialitate Caledonia disponibilă la adresa https://www.caledonia.ro/documente/politica-de-confidentialitate/.

2. DATELE FIRMEI

Caledonia este o denumire comercială a Lukarma SRL, firmă înregistrată în România sub Codul Unic de Înregistrare 22227846.

Adresa poștală pentru corespondență este adresa punctului de lucru:
Caledonia, Str. Zaharia Boiu nr. 2, corp A, camera 18, 550006 Sibiu, județul Sibiu, România.

Site-ul nostru Web este: https://www.caledonia.ro (numit în continuare: „Site-ul nostru Web”).

Adresa noastră de email principală este: birou@caledonia.ro.

3. ALTE DEFINIȚII

„Copil”—orice persoană(persoane) care NU a împlinit vârsta de 18 ani, indiferent de vârsta majoratului în țara în care se află Copilul sau în țara sa de origine.

„Adult”—orice persoană care a îḿplinit vârsta de 18 ani, indiferent de vârsta majoratului în țara în care se află persoana sau în țara sa de origine.

„Copilul dvs.”, „Copilul Clientului”—persoana a cărei părinte sau tutore legal sunteți dvs., Clientul.

„Cursant”—persoană care participă la un Curs Caledonia. Cursantul poate fi Clientul, Copilul Clientului, sau persoane desemnate de Client, atunci când Clientul este altă entitate decât o persoană fizică.

„Profesor”—persoana fizică ce este într-o relație contractuală cu Caledonia și care predă Cursul către Cursanți.

„Platforma de Video-Conferință”—aplicația Google Meet disponibilă la adresa https://meet.google.com/ și pe aplicațiile oficiale.

„Perioada Minimă”—durata minimă de timp pentru care Clientul se obligă să plătească pentru un Curs la care s-a înscris.

„Stripe”—partenerul de facturare și plăți al Caledonia, având site-ul principal accesibil la adresa https://stripe.com/.

„Zi”—zi calendaristică, cu excepția situației în care este specificat explicit zi lucrătoare.

„Tarifele suplimentare”—lista publicată la adresa https://www.caledonia.ro/documente/tarife-suplimentare/ ce include prețuri și tarife, altele decât tariful pentru Curs.

„Calendarul Cursului”—lista zilelor sau a săptămânilor în care se desfășoară Cursul.

4. ALTE DOCUMENTE

Fac parte integrantă din prezentul Acord următoarele documente:

5. EVALUAREA NIVELULUI

Putem cere unui Cursant să participe la o evaluare a nivelului înainte de înscrierea la un Curs.

6. ÎNSCRIEREA LA CURS

Locurile la Cursuri sunt limitate. Înscrierea se face pe principiul primul venit, primul servit.

Atunci când Cursantul este un Copil, înscrierea va fi făcută de un Adult cu rol de părinte sau de tutore legal al respectivului Copil. Numele complet al Copilului va fi specificat la înscriere. Clientul acceptă să nu ne trimită alte date de contact ale Copilului în afară de cele solicitate. De exemplu, am putea să vă cerem o adresă de email a Copilului pentru a-i oferi acces la teme pe platforma pentru teme precizată, etc.

Atunci când Cursantul este un Adult, înscrierea va fi făcută direct de către acesta sau de către firmă.

Înscrierea la un Curs reprezintă o comandă fermă a Serviciului, cu obligativitatea Clientului de plată, conform prezentului Acord.

Caledonia își rezervă dreptul să anuleze înscrierea dacă:

  • plata primei facturi (pentru avans, tariful Cursului sau taxa de înscriere) nu se face până la data scadentă / termenul limită;
  • constată sau suspectează că datele din formularul de înscriere la Curs nu sunt adevărate;
  • Cursantul nu este eligibil pentru Cursul la care s-a făcut înscrierea;
  • numărul Cursanților înscriși este sub pragul minim.

În cazul anulării înscrierii, vă vom informa și vă vom rambursa toate sumele datorate în termen de 14 zile de la data anulării.

Dacă ați plătit după data scadentă iar niciun loc nu mai este disponibil, vă vom rambursa toate sumele datorate în termen de 14 zile de la data plății.

7. MATERIALELE PENTRU CURS

Obținerea materialelor pentru Curs este o condiție pentru participarea la Curs.

Pe lângă situațiile de mai jos, uneori vă putem recomanda să cumpărați materialele de curs de pe piață.

7.1 Cumpărarea de la Caledonia

Acolo unde livrarea materialelor de Curs este gratuită:

  • livrăm gratuit doar pe teritoriul României, în zonele acoperite de curierul/curierii cu care lucrăm;
  • dacă livrarea la adresa furnizată de Client nu reușește, Clientul este responsabil pentru plata unei noi expedieri, conform tarifelor noastre de livrare.

Se aplică:

7.2 Cumpărarea de la Magazinul Caledonia.

Magazinul Caledonia este disponibil la adresa https://magazin.caledonia.ro/.

8. TIPURI DE CURSURI. DESFĂȘURAREA CURSURILOR ȘI PARTICIPAREA LA CURS

8.1 Tipuri de Cursuri

Oferim următoarele tipuri de Cursuri:

  • Cursuri individuale (unu‑la‑unu), în clasă la sediul nostru sau online
  • Cursuri în grup, în clasă la sediul nostru sau online
  • Cursuri în grup la terți—se desfășoară la terțe părți, cum ar fi de exemplu, dar fără limitare, în cadrul grădinițelor, al afterschoolurilor, al cluburilor.

Conversațiile online cu britanici se încadrează la Cursuri individuale.

8.2 Desfășurarea Cursurilor. Participarea la Curs

Ședințele încep exact la ora anunțată; ședințele se termină exact la ora anunțată sau la câteva minute după aceasta.

Ședințele pentru Cursurile în clasă se desfășoară în sala noastră de Curs specificată în descrierea Cursului. Ne rezervăm dreptul să folosim altă sală pentru Curs, în caz de forță majoră.

Ne rezervăm dreptul să trecem de la predarea în clasă la predarea online în funcție de reglementări sau de situația epidemiologică locală. Când trecem la predarea online, ne rezervăm dreptul să modificăm oferta Cursului—zilele și orele de desfășurare și Profesorul; vom face totuși tot posibilul să păstrăm oferta nemodificată.

Cursurile online se desfășoară pe platforma Google Meet, disponibilă la adresa https://meet.google.com și pe aplicațiile oficiale. Puteți afla mai multe despre Google Meet la adresa https://support.google.com/meet/?hl=ro. Pentru a putea participa la un Curs online, Clientul este responsabil pentru accesul Cursantului la echipament hardware corespunzător, inclusiv la microfon și cameră, la internet de bandă largă, conform paginii „Cerințele pentru folosirea Google Meet” de la adresa https://support.google.com/meet/answer/7317473?hl=ro. Cursantul va permite accesul la microfon și la cameră pe dispozitivul folosit și va ține camera deschisă la Curs.

Caledonia poate refuza participarea la Curs în cazul existenței unor întârzieri la plată. Acceptarea unui Cursant la o ședință în situația în care există întârzieri la plată păstrează în continuare obligația Clientului de a plăti.

Profesorul poate trimite Cursanților teme și materiale prin email (în cazul Cursanților Copii, emailurile vor fi trimise către Client), pe platforma Google Classroom disponibilă la https://classroom.google.com/ și pe aplicațiile oficiale, și/sau pe platformele oficiale Cambridge.

Pe parcursul ședințelor online ale Cursului, atât Cursantul cât și Clientul se vor conforma Ghidului pentru ședințele online disponibil la adresa https://www.caledonia.ro/documente/ghid-online/, care face parte integrantă din prezentul Acord.

Caledonia își rezervă dreptul să elimine temporar sau până la sfârșitul unei ședințe un Cursant de la Curs în situația în care comportamentul acestuia perturbă în mod semnificativ desfășurarea Cursului sau când prezentul Acord este în mod serios încălcat pe parcursul ședinței. Aceasta va fi în linie cu politica noastră de protecție a Copilului. Acceptați că, în astfel de situații, ședința va fi tarifată în mod obișnuit.

Acceptați că Caledonia își rezervă dreptul de a exclude definitiv un Cursant de la toate Cursurile la care acesta este înscris în următoarele situații:

  • în situația în care Clientul are întârziere de plată;
  • în cazul încălcării repetate a prezentului Acord, după notificarea noastră scrisă cu rol de avertisment;
  • în cazul unei abateri grave de la prezentul Acord, în cazul unui comportament de natură indecentă, violentă, ilegală sau tulburătoare pentru alți Cursanți sau pentru Profesor; decizia de excludere va fi finală, și va fi luată fără vreo notificare prealabilă;
  • în cazul unui număr semnificativ de absențe ale Cursantului;
  • în cazul întârzierii frecvente a Cursantului la Curs;
  • în alte situații atent analizate de Caledonia, când Cursul este considerat nepotrivit Copilului.

Sumele de bani pe care Clientul le datorează către Caledonia în cazul unei excluderi definitive sunt egale cu sumele de bani pe care Clientul le-ar fi datorat către Caledonia în cazul în care ar fi notificat Caledonia privind încheierea Cursului conform titlului „18.2 Încheierea unui Curs” la data excluderii, și data notificării ar fi fost după primele 14 zile de la înscrierea la Curs;

Aducerea și preluarea Copilului la și de la Cursul față‑în‑față se face conform politicii Caledonia pentru Protecția Copilului de la adresa https://www.caledonia.ro/documente/protectia-copilului/, politică ce face parte integrantă din prezentul Acord.

9. ÎNREGISTRAREA ȘEDINȚELOR

Acceptați că Caledonia poate înregistra ședințele online și în clasă ale Cursului cu scopul de a controla și îmbunătăți calitatea Serviciilor furnizate și pentru scopul investigării eventualelor reclamații. Aflați mai multe despre ce se înregistrează la ședințele online la adresa https://support.google.com/meet/answer/9308681?hl=ro.

Înregistrările vor fi păstrate în siguranță și vor fi folosite exclusiv în scopurile de mai sus.

10. COMUNICAREA PRIVIND CURSUL

Caledonia va trimite informații esențiale privind Cursul și eventuale modificări prin email, la adresa comunicată de Client la înregistrare sau la cea mai recentă adresă de email comunicată formal de Client în cazul în care Clientul a schimbat adresa de email.

Un email către Client este considerat a fi primit în momentul în care este trimis. Caledonia nu este responsabilă dacă emailul nu poate fi primit de Client din orice motiv neimputabil Caledonia, cum ar fi, dar fără limitare la, indisponibilitatea serviciului de email al Clientului, umplerea căsuței de email a Clientului, marcarea ca spam a emailului nostru de către sistemul utilizat de către Client.

Caledonia nu este responsabilă în cazul în care adresa de email furnizată de Client este incorectă.

Nu comunicăm direct cu Cursanții Copii în afara ședințelor.

Caledonia poate trimite mementouri cu rolul de a aminti Clientului/Cursantului despre ședințele Cursului. Clientul este de acord că acestea nu au caracter contractual și că Caledonia nu este răspunzătoare dacă acestea nu sunt trimise la timp sau deloc, sau sunt livrate sau primite cu întârziere. Acceptați că neprimirea unui astfel de memento nu reprezintă motiv pentru Cursant să nu participe ședințe ale Cursului.

Acceptați să primiți e-mailuri cu teme și materiale pentru Curs.

Puteți controla tipurile de comunicări pe care le primiți de la platforme terțe—cum ar fi, dar fără limitare, Google Classroom și Cambridge One—pe respectivele platforme.

De regulă, noi vă răspundem cel târziu următoarea zi lucrătoare.

11. PREȚURI, FACTURARE ȘI PLĂȚI

11.1 Introducere

Acceptați necondiționat să plătiți la timp tarifele pentru Serviciile la care vă înscrieți sau înscrieți Copilul dvs./Cursantul. De asemenea, acceptați necondiționat să plătiți Tarifele suplimentare, acolo unde acestea sunt aplicabile.

Pentru unele Cursuri în grup puteți opta pentru verificarea temei, notarea/evaluarea acesteia și trimiterea de feedback personal în afara ședinței către Cursant în afara Cursului, pe platforma Google Classroom. Pentru aceasta putem percepe un tarif suplimentar, pentru fiecare temă pentru care ați beneficiat de aceasta, conform Tarifelor suplimentare.

11.2 Facturare

11.2.1 Introducere

Plata pentru Cursuri se face în avans.

Stripe este partenerul nostru pentru facturare și plăți.

Pe Portalul de facturare pentru clienți de la adresa https://facturare.caledonia.ro aveți acces, printre altele, la istoricul facturilor și plăților, puteți plăti facturile și puteți adăuga și modifica metode de plată.

11.2.2 Variante de facturare

Facturile cu plată manuală sunt comunicate Clienților prin email. Termenul de plată este de 72 de ore, adică 3 (trei) zile calendaristice, din momentul emiterii facturii.

Facturile cu plată automată pot fi descărcate de către Client din e-mailul de confirmare a plății, sau din Portalul de facturare de la adresa https://facturare.caledonia.ro.

Facturarea și plata pentru Cursuri se pot face, în funcție de Curs, astfel:

11.2.2.1 Facturarea și plata pe ședință

În această variantă, facturile pentru Cursuri se emit lunar manual, în avans, pentru ședințele din luna calendaristică următoare, sau pentru luna curentă la începutul Cursului, iar tariful este exprimat pe ședința de Curs. Facturile sunt trimise prin email.

Facturile următoare se emit lunar, după ultima ședință din lună, pentru ședințele din luna calendaristică următoare. Dacă prima ședință din luna următoare este la mai puțin de 7 zile distanță față de ultima ședință din luna curentă, factura poate fi emisă înainte de ultima ședință din lună.

Ca excepție, prima factură de la reînceperea unui Curs după o perioadă mai lungă de întrerupere, precum vacanța de vară, poate fi emisă cu până 6 săptămâni mai devreme de reînceperea Cursului.

11.2.2.2 Facturarea și plata în tranșe

În această variantă, facturile pentru Cursuri se emit la datele/intervalele specificate, pentru plata în tranșe, în avans, a unui Curs de durată mai îndelungată. Tariful este exprimat pe ședință sau ca tarif total pentru Curs, și preț pe tranșă.

11.2.2.3 Facturarea și plata cu abonament

În această variantă, facturile pentru Cursuri se emit automat lunar, pentru o sumă fixă—prețul abonamentului—indiferent de numărul ședințelor din lună. Numărul ședințelor și datele ședințelor sunt anunțate. Tariful mediu pe ședință este calculat pentru întreg Cursul și este anunțat. Acesta poate diferi pentru un Client care se înscrie după începutul Cursului.

O ședință se consideră plătită dacă abonamentul pentru perioada ce include data ședinței a fost plătit.

Pentru înscrierile la Curs de după ziua începerii Cursului cu plata cu abonament, data de început a abonamentului (a perioadei de facturare) este ziua de luni din săptămâna următoarei ședințe.

11.2.3 Plăți

Puteți plăti facturile manual sau puteți adăuga o metodă de plată pentru plata automată.

Plățile manuale se fac online, prin Stripe, cu cardul sau, în unele țări, și prin alte metode de plată. Pentru plata în contul nostru curent, dacă pe factură nu apare contul, vă rugăm să ne contactați. Plata în cont este disponibilă doar pentru unele monede.

Pentru plata automată a facturilor la emitere, adăugați o metodă de plată (precum cardul) direct pe Portalul de facturare pentru clienți de la https://facturare.caledonia.ro/. Apoi anunțați-ne, pentru a activa plata automată. Vom activa uneori plata automată chiar dacă nu ne anunțați, dacă adăugați o metodă de plată direct pe Portalul de facturare pentru clienți de mai sus.

Adăugând o metodă de plată pe Portalul de facturare pentru clienți de la https://facturare.caledonia.ro/, permiteți Caledonia să debiteze (să taxeze) metoda de plată adăugată (de exemplu, dar fără limitare: cardul) pentru orice factură emisă în conformitate cu prezentul Acord și cu solicitările dvs. de Servicii și produse (precum cărți pentru Curs).

Autorizați Caledonia să poată debita orice metodă de plată pe care ne-ați permis să o debităm, chiar dacă nu ați ales-o ca metodă implicită de plată în general, sau ca metoda de plată pentru un anumit abonament, în situația în care oricare dintre facturile dvs. prezintă întârziere la plată față de data scadentă. Caledonia nu este totuși obligată să debiteze metodele dvs. de plată în acest fel, și sunteți în întregime responsabil, ca Client, pentru plata facturilor emise de Caledonia în conformitate cu prezentul Acord și cu solicitările dvs. de Servicii și produse (precum cărți pentru Curs).

Atunci când faceți o plată, acceptați să nu utilizați o metodă invalidă sau neautorizată de plată.

Considerăm o sumă de bani ca fiind plătită către Caledonia în momentul în care:

  • plata cu cardul prin Stripe a fost finalizată;
  • Stripe ne-a confirmat plata, în cazul plății prin Stripe prin altă metodă decât cardul, inclusiv într-un cont bancar furnizat de Stripe;
  • suma de bani a ajuns în contul nostru curent (nefurnizat de Stripe) comunicat, iar detaliile plății conțin date corecte și suficiente pentru alocarea corectă a plății.

În situația în care o plată este returnată, indiferent de motiv, Clientul este responsabil pentru stingerea datoriei respective către Caledonia.

În cazul în care Clientul este o întreprindere, se percep dobânzi și penalități pentru întârzierea la plată, astfel: o dobândă de 15% sau rata legală a dobânzii pentru întârzierea plăților, oricare este mai mare, plus, în cazul întârzierilor mai mari de 15 zile față de data scadentă, o sumă forfetară de 40 EUR (echivalentul în moneda facturii). 

11.3 Tarife. Oferta pentru Curs

Caledonia va comunica Clientului, următoarele informații, ce constituie oferta pentru Curs:.

Pentru Cursurile cu plata pe ședință:

  • tariful unei ședințe;

Pentru Cursurile cu plata cu abonament:

  • prețul abonamentului lunar;
  • numărul și datele ședințelor (Calendarul Cursului);
  • perioada de facturare;
  • tariful mediu pe ședință, calculat pentru întreg Cursul (poate diferi pentru un Client care se înscrie după începutul Cursului), după formula:

tarif mediu /ședință = preț abonament × nr. cicluri de facturare ÷ nr. total ședințe Curs

Abonamentul pentru perioade mai mici de o lună va fi calculat prorata, adică pe baza perioadei de timp care a trecut din timpul total.

Pentru Cursurile cu plata în tranșe:

  • numărul tranșelor și valoarea fiecărei tranșe;
  • numărul și datele ședințelor (Calendarul Cursului);
  • tariful mediu pe ședință, calculat după formula:

tariful mediu /ședință = cost total Curs ÷ nr. total ședințe Curs.

Tarifele pentru Cursuri includ, pentru fiecare ședință, următoarele: ședința propriu-zisă de Curs, timpul necesar Profesorului pentru pregătirea lecției, deplasarea Profesorului, trimiterea temei—acolo unde aceasta există—și, exclusiv pentru Cursurile individuale, includ și verificarea și notarea/evaluarea temei.

Este posibil ca alături de abonament sau de o tranșă de plată, pe aceeași factură, să fie incluse și taxa pentru Curs—acolo unde aceasta există—precum și Tarifele suplimentare aplicabile, fiind posibil să fie debitate împreună cu tarifele pentru Curs.

Numărul ședințelor poate varia de la o lună la alta, în funcție de Calendarul Cursului, de numărul săptămânilor din respectiva lună precum și în funcție de existența unei vacanțe sau a sărbătorilor legale în respectiva lună.

11.4 Promoții și reduceri

Avem dreptul de a oferi reduceri, promoții și oferte speciale către Clienți la datele și pentru duratele determinate doar de Caledonia. Acolo unde este necesar, vom publica separat termeni și condiții pentru acestea, pe Site-ul nostru Web.

Putem furniza și anumite coduri de reducere care pot fi folosite de Clienți. Acestea sunt supuse unor termeni și condiții separați.

11.5 Note de credit

11.5.1 Generalități

Nota de credit este documentul prin care este redusă suma datorată pe o factură.

Dacă factura căreia i-a fost aplicată o notă de credit nu a fost plătită în momentul emiterii notei de credit, nota de credit va reduce suma de plată pentru factura respectivă.

Dacă factura căreia i-a fost aplicată o notă de credit a fost deja plătită, suma totală de pe nota de credit va fi, după caz:

  • creditată către soldul dvs. de client (aceasta este metoda implicită);

sau

  • rambursată către metoda originală de plată—de exemplu cardul folosit la plată sau contul bancar (rambursarea este folosită în cazuri speciale, precum pentru o notă de credit pentru ultima factură de Curs care este deja plătită).

În cazul emiterii unei note de credit pentru un Curs cu plata în tranșe sau cu plata pe abonament, tariful unei ședințe este tariful mediu/ședință pentru respectivul Curs.

Detalii despre notele de credit pentru absențe sunt la titlul „12. ABSENȚE”.

11.5.2 Note de credit la facturarea și plata pe ședință

În cazul încheierii Cursului prin exercitarea de către Client a dreptului de retragere în termenul de 14 zile de la înscriere, vom emite o notă de credit pentru contravaloarea ședințelor facturate în avans și programate în viitor față de momentul încheierii Cursului.

În cazul încheierii Cursului de către client după primele 14 zile de la înscriere, în cazul încheierii Cursului conform titlului „16.1 Modificări ale Cursurilor” sau titlului „23.2 Rezilierea la modificarea termenilor Acordului” precum și în cazul opririi Cursului de către Caledonia, vom emite o notă de credit pentru contravaloarea ședințelor facturate în avans și programate în viitor față de momentul încheierii/opririi Cursului.

În cazul suspendării Cursului, indiferent de durată, vom emite o notă de credit pentru valoarea ședințelor facturate în avans și programate în viitor față de momentul suspendării.

11.5.3 Note de credit la facturarea și plata cu abonament

În cazul încheierii Cursului prin exercitarea de către Client a dreptului de retragere în termenul de 14 zile de la înscriere, vom emite o notă de credit pentru diferența dintre suma plătită și valoarea ședințelor furnizare sau altfel taxabile conform prezentului Acord, calculată folosind tariful mediu pe ședință comunicat la înscriere.

La încheierea Cursului după termenul de 14 zile, vom emite o notă de credit pentru valoarea proporțională (prorata) a perioadei de abonament rămase la data încheierii Cursului, indiferent de numărul ședințelor din perioada respectivă a abonamentului sau din perioada Cursului.

În cazul suspendării Cursului, indiferent de durată, o notă de credit se emite pentru valoarea proporțională a perioadei curente de abonament rămase, indiferent de numărul ședințelor din perioada respectivă a abonamentului.

11.5.4 Note de credit la facturarea și plata în tranșe

În cazul încheierii Cursului prin exercitarea de către Client a dreptului de retragere în termenul de 14 zile de la înscriere, vom emite o notă de credit pentru diferența dintre întreaga valoare a tranșelor plătite și valoarea ședințelor furnizate sau altfel taxabile conform prezentului Acord, calculată folosind tariful mediu pe ședință comunicat la înscriere.

În cazul suspendării Cursului, indiferent de durată, vom emite o notă de credit la reluarea Cursului, pentru valoarea ședințelor programate conform calendarului Cursului și neefectuate pe parcursul suspendării.

În toate celelalte cazuri, vom emite o notă de credit pentru diferența dintre valoarea totală a tranșelor facturate și valoarea ședințelor furnizate sau altfel taxabile conform prezentului Acord, calculată folosind tariful mediu pe ședință comunicat la înscriere.

11.5.5 Note de credit pentru taxa de înscriere

În cazul încheierii Cursului prin exercitarea de către Client a dreptului de retragere în termenul de 14 zile de la înscriere, vom emite o notă de credit pentru întreaga valoare a taxei de înscriere la Curs.

În cazul încheierii Cursului conform titlului „16.1 Modificări ale Cursurilor”, a titlului „23.2 Rezilierea la modificarea termenilor Acordului” precum și în cazul opririi Cursului de către Caledonia, vom emite o notă de credit pentru valoarea taxei de înscriere proporțională cu perioada de Curs rămasă, raportată la perioada totală anunțată pentru Curs și calculată în săptămâni.

În toate celelalte cazuri, nu vom emite nicio o notă de credit pentru taxa de înscriere.

11.6 Soldul Clientului

Fiecare Client are la noi un sold al Clientului pe care putem emite ajustări de credit sau de debit.

Ajustările pot fi un credit (adică datorăm bani Clientului) sau un debit (adică Clientul ne datorează bani). Aceste ajustări se însumează la un sold al Clientului care se aplică facturilor viitoare.

Valorile negative sunt tratate ca un credit (o reducere a sumei datorate de Client) care va fi aplicat următoarei facturi, reducând suma de plată. Valorile pozitive sunt tratate ca un debit (o creștere a sumei datorate nouă de Client) care va fi aplicat următoarei facturi, crescând suma de plată.

12. ABSENȚE

12.1 Cursuri individuale

12.1.1 Anunțarea absențelor

Sunteți de acord să ne anunțați în mod neechivoc la adresa de email birou@caledonia.ro de îndată ce știți că nu puteți / Cursantul nu poate participa la o ședință programată. Odată anunțată absența, ședința respectivă se va anula iar fereastra ar putea deveni imediat indisponibilă.

12.1.2 Absențe notificate cu cel puțin 24 de ore înainte

Dacă ați anunțat absența prin email la birou@caledonia.ro cu cel puțin 24 de ore înainte de începerea ședinței programate de la care Cursantul va absenta, vom încerca să reprogramăm cu dvs. ședința într-o zi și la o oră în timpul programului Profesorului, convenabile Cursantului. Dacă reprogramarea nu este posibilă și ședința nu se efectuează, vom emite, în cel mult 7 zile de la data ședinței neefectuate o notă de credit pentru suma corespunzătoare tarifului respectivei ședințe.

Odată agreată o reprogramare, sunteți de acord să plătiți taxa administrativă corespunzătoare publicată în Tarife suplimentare.

De asemenea, pentru fiecare ședință care nu se efectuează și nu se reprogramează, Perioada Minimă a cursului se prelungește cu câte o ședință.

12.1.3 Absențe notificate cu mai puțin de 24 de ore înainte

În situația în care ați anunțat absența prin email la birou@caledonia.ro cu mai puțin de 24 de ore înainte de începerea ședinței programate, vom emite, chiar dacă o reprogramare a fost agreată, în cel mult 7 zile de la data ședinței neefectuate, o notă de credit pentru o sumă egală cu:

  • 70% din tariful corespunzător respectivei ședințe, dacă ați anunțat cu cel puțin 2 ore înainte (practic suportați 30% din tariful ședinței);
  • 30% din tariful corespunzător respectivei ședințe, dacă ați anunțat cu mai puțin de 2 ore înainte (practic suportați 70% din tariful ședinței).

La anunțarea absenței după începutul ședinței nu vom emite nicio notă de credit.

În cazul în care este agreată o ședință de reprogramare, această ședință va fi facturată separat, fie pe o factură individuală, fie pe următoarea factură pentru Cursuri.

Odată agreată o reprogramare, sunteți de acord să plătiți taxa administrativă corespunzătoare publicată în Tarife suplimentare.

12.1.4 Absențe neanunțate

Dacă Cursantul este absent de la ședință la ora de început a ședinței programate pentru care dvs. nu ați anunțat absența prin email la birou@caledonia.ro înainte de începerea ședinței—absent din sala de curs pentru ședințele în clasă sau absent de la întâlnirea Google Meet pentru ședințele online—Profesorul va aștepta Cursantul timp de 20 (douăzeci) de minute. Acceptați că, dacă în acest timp Cursantul nu se prezintă/conectează, ședința nu poate fi recuperată și sunteți de acord că nu veți fi eligibil pentru returnarea tarifului aferent ședinței, dacă acesta a fost plătit; sunteți de acord să vă obligați să plătiți integral tariful aferent acestei ședințe dacă acesta nu a fost plătit.

Acceptați că Caledonia nu este obligată să contacteze Clientul sau Cursantul în cazul în care nu vine / nu se conectează la o ședință.

Dacă reprogramăm ședința, sunteți de acord să plătiți taxa administrativă corespunzătoare pentru reprogramare publicată în Tarife suplimentare.

12.2 Cursuri în grup în clasă sau online

Acest titlu 12.2 nu se aplică pentru Cursurile în grup la terți.

Acceptați că Caledonia nu are obligația de a oferi posibilitatea de recuperare a ședinței Cursantului care absentează și că acest lucru poate fi chiar imposibil.

12.2.1 Anunțarea absențelor

Sunteți de acord să ne anunțați în mod neechivoc la adresa de email birou@caledonia.ro de îndată ce știți că nu puteți / Cursantul nu poate participa la o ședință programată, pentru un Curs în grup. Odată anunțată absența, ședința respectivă se poate anula în cazul în care nu mai sunt alți Cursanți care să participe la respectiva ședință.

12.2.2 Reprogramarea unei ședinței

În situația în care ne anunțați o absență cu cel puțin 24 de ore înainte de ora de început a ședinței programate de la care Cursantul va absenta, vom încerca să vă oferim participarea la o altă grupă în altă zi și/sau la altă oră, în limita locurilor disponibile.

Vă rugăm să rețineți că, dacă ne contactați cu mai puțin de 24 de ore înainte de ora de început a ședinței programate, este posibil să nu putem să vă răspundem în timp util pentru reprogramarea ședinței.

Odată agreată participarea temporară la altă grupă, locul Cursantului la grupa obișnuită pentru respectiva ședință ar putea deveni imediat indisponibil. Procedura privind absența se va aplica în continuare pentru noua ședință programată. Acceptați să plătiți, în situația schimbării temporare a grupei, taxa administrativă corespunzătoare publicată în Tarife suplimentare.

12.2.3 Costuri

Clientul nu beneficiază de un drept automat de recuperare a ședințelor de la care absentează. Sunteți de acord că nu veți fi eligibil pentru returnarea sumei aferente ședințelor de la care Cursantul a absentat, cu excepția situațiilor în care oferta Cursului precizează diferit.

În cazul în care anticipați mai multe absențe datorită unei situații excepționale, ne puteți contacta la birou@caledonia.ro pentru evaluarea situației. Este posibil să vă solicităm documente justificative în cazul în care sunteți în Perioada Minimă a Cursului. Decizia noastră va fi finală.

12.3 Cursuri în grup la terți

Acest titlu se aplică doar Cursurilor desfășurate la terțe părți, cum ar fi de exemplu, dar fără limitare, în cadrul grădinițelor, afterschoolurilor, al cluburilor.

Sunteți de acord să ne anunțați  în mod neechivoc la adresa de email birou@caledonia.ro de îndată ce știți că dvs. nu puteți / Cursantul nu poate participa la o ședință programată, pentru un Curs în grup. Odată anunțată absența, ședința respectivă se poate anula în cazul în care nu mai sunt alți Cursanți care să participe la respectiva ședință.

Pentru Cursurile în grup la terți, ședințele de la care se absentează nu pot fi recuperate. Sunteți de acord că nu veți fi eligibil pentru returnarea sumei aferente ședințelor de la care Cursantul a absentat, cu excepția situațiilor în care oferta Cursului precizează diferit.

În cazul în care anticipați mai multe absențe datorită unei situații excepționale, ne puteți contacta la birou@caledonia.ro pentru evaluarea situației. Este posibil să vă solicităm documente justificative în cazul în care sunteți în Perioada Minimă a Cursului. Decizia noastră va fi finală.

12.4

Acest titlu este intenționat gol.

12.5 Anularea unei ședințe de către Client

În sensul prezentului Acord, solicitarea de anulare a unei ședințe este echivalentă notificarea absenței pentru respectiva ședință.

Pentru anulări din partea Caledonia, vedeți titlul 16.2.

13. ÎNTÂRZIERI

13.1 Întârzierea Cursantului

Considerăm întârziere venirea unui Cursant la o ședință în clasă sau la terț sau conectarea unui Cursant la o ședință online după ora de început programată pentru respectiva ședință.

La Cursurile individuale, dacă Cursantul nu vine / nu se conectează la Curs în primele 20 de minute de la ora programată pentru începere, acesta va fi considerat absent conform titlului „12.1 Cursuri individuale”. În acest caz, la Cursurile unu-la-unu, ședința va fi anulată, iar la Cursurile în grup ședința va fi anulată dacă niciun alt Cursant nu este prezent / conectat d

La Cursurile în grup, 

În cazul în care un Cursant întârzie de mai multe ori, este posibil să nu îi permitem accesul la ședințele în grup după ora de începere. Acceptați că în această situație Caledonia nu va returna returna niciun cost Clientului. Vom notifica Clientul înainte de a aplica această politică.

În situația în care Clientul anunță întârzierea la un curs individual, Profesorul va aștepta Cursantul 20 de minute de la ora programată pentru începutul ședinței, indiferent de durata anunțată a întârzierii.

Acceptați că Caledonia nu este obligată să contacteze Clientul sau Cursantul în cazul unei întârzieri.

Indiferent de durata întârzierii, ora de sfârșit a ședinței nu se prelungește iar Caledonia nu va returna returna niciun cost Clientului.

13.2 Întârzieri din cauza Caledonia

Considerăm întârziere din cauza Caledonia situația în care Cursantul este prezent la un Curs față‑în‑față / conectat (sau în așteptare) la întâlnirea Google Meet însă ședința programată (neanulată) nu începe la ora de început programată pentru respectiva ședință.

Dacă nu aveți acces la locația Cursului la ora de începere a Cursului, verificați pe https://stare.caledonia.ro/ dacă este vreo întârziere/anulare anunțată.

Dacă nu vă puteți conecta la întâlnirea Google Meet, consultați titlul 14.

În cazul în care ședința începe cu întârziere din cauza noastră (inclusiv datorită întârzierii Profesorului), acolo unde este posibil, ședința se va prelungi corespunzător cu acordul Cursantului / Cursanților. În cazul în care ședința nu se prelungește, vom emite o notă de credit pentru perioada neefectuată, conform tarifului pentru respectiva ședință.

Dacă întârzierea este de peste 20 de minute, Cursantul poate părăsi locația (conform politicii noastre de Protecție a copilului) sau întâlnirea online, aceasta nefiind considerată absență a Cursantului. În acest caz, ședința se consideră anulată pentru respectivul Cursant și se aplică titlul „16.2 Anularea unei ședințe”. În plus față de prevederile acestui titlu, în situația în care Clientul nu este în întârziere de plată pentru factura corespunzătoare ședinței anulate, vom emite, cu titlu de bonificație, o notă de credit pentru 30% din tariful respectivei ședințe, în cel mult 7 zile de la data ședinței anulate, și pentru cursurile în grup și în grup la terți.

14. IMPOSIBILITATEA DE (RE)CONECTARE LA O ȘEDINȚĂ ONLINE

Dacă Cursantul nu se poate conecta la o ședință online, verificați dacă folosește link-ul sau codul corect pentru întâlnire. Dacă problema persistă, consultați pagina „Probleme cunoscute legate de Google Meet” de la adresa https://support.google.com/meet/answer/7290456?hl=ro. Verificați dacă este vreo întârziere/anulare anunțată pe pagina https://stare.caledonia.ro/. Verificați dacă este vreo întrerupere cunoscută a serviciului Google Meet, pe pagina de stare de la https://www.google.com/appsstatus/dashboard/.

Dacă Cursantul nu se poate conecta la o ședință online și considerați că este din cauza platformei Google Meet sau a noastră, contactați-ne imediat prin email la birou@caledonia.ro cu problema întâmpinată și link-u/codul pentru întâlnire folosit. Dacă încercarea de conectare nu se regăsește în jurnalele Google Meet din contul nostru, reclamații ulterioare nu vor fi luate în considerare.

În cazul în care Cursantul nu se poate conecta la o ședință din cauza funcționării necorespunzătoare a unui serviciu folosit de Caledonia, inclusiv Google Meet, din vina directă a Caledonia sau a furnizorului de servicii folosit de Caledonia, vom emite, în cel mult 7 zile de la data ședinței respective, o notă de credit pentru suma corespunzătoare tarifului respectivei ședințe.

Acceptați că platforma Google Meet este considerată ca fiind nefuncțională în scopul prezentului Acord doar atunci când acest lucru este precizat și pe durata precizată pe pagina de stare a sistemului de la https://www.google.com/appsstatus/dashboard/.

Dacă un Cursant se deconectează în timpul unei ședințe, Profesorul poate opri și anula restul ședinței după 20 minute de când a fost conectat ultimul Cursant, dar nu mai mult de ora de sfârșit a ședinței. În acest caz, Clientul nu este eligibil pentru nicio rambursare a tarifului ședinței și nici pentru recuperarea acesteia.

Clientul nu este eligibil pentru rambursarea tarifului pentru o ședință integral sau parțial pierdută din cauze ce au legătură cu Clientul/Cursantul și care duc la imposibilitatea de conectare a Cursantului la ședință, incluzând, dar fără limitare, întreruperea furnizării de energie electrică la locația Cursantului, întreruperea serviciului de internet la locația Cursantului, nefuncționarea unui echipament hardware folosit de Cursant, pierderea link-ului de conectare sau folosirea, din vina Clientului/Cursantului, a unui link de conectare incorect.

15. OBLIGAȚIILE CLIENTULUI

La înscriere, Clientul se obligă să furnizeze corect datele sale și, dacă este cazul, ale Copilului.

Acceptați să aduceți la cunoștința noastră prin email la bioru@caledonia.ro sau pe Portalul de facturare Stripe pentru clienții Caledonia de la https://facturare.caledonia.ro/ orice modificare a datelor furnizate la înscriere, în termen de 3 (trei) zile de la modificare. Unele informații nu pot fi actualizate pe Portalul de facturare ci doar prin email la adresa de mai sus.

În cazul în care aveți un Copil care participă la Cursurile noastre față-în-față, acceptați să ne comunicați schimbarea detaliilor de contact în caz de urgență până cel târziu în ziua dinaintea începerii următoarei ședințe, folosind formularul de la https://www.caledonia.ro/clienti/.

Clientul acceptă să nu deschidă link-uri trimise pe chat sau altfel de alți Cursanți și să comunice Cursantului, atunci când Clientul nu este Cursant, să nu deschidă astfel de link-uri. Precizăm că Profesorul poate trimite link-uri pentru resurse adecvate.

Clientul se obligă să se asigure că, la nicio ședință online, nu va participa/nu va asista în cadrul camerei video, nicio altă persoană în afara Cursantului. În situația în care o altă persoană/alte persoane în afara Cursantului participă/asistă la curs, Clientul acceptă emiterea pe numele său a unei facturi pentru participarea la Curs a celeilalte/celorlalte persoane și este de acord că este responsabil pentru plata acestei facturi.

Clientul acceptă că acesta dar și Cursantul, acolo unde Clientul și Cursantul sunt persoane diferite, nu au dreptul să facă înregistrări video și/sau audio, capturi de ecran, fotografii sau orice altfel de salvare, păstrare sau publicare a ședinței sau a unei părți din ședința online. De asemenea, acceptă că nu au dreptul să filmeze sau să fotografieze Copii la sediul nostru.

În cazul daunelor provocate din rea intenție sau din neglijență de către Cursant bunurilor care ne aparțin sau pentru care suntem responsabili, Clientul este responsabil pentru despăgubirea Caledonia.

Clientul se obligă să respecte prezentul Acord precum și documentele ce fac parte integrantă din acesta, și să se asigure că îndrumă corespunzător Copilul în privința modului de utilizare a platformei Google Meet și a regulilor relevante din prezentul Acord și din documentele ce fac parte integrantă din acesta.

16 MODIFICĂRI ALE CURSURILOR DIN PARTEA NOASTRĂ

16.1 Modificări ale Cursurilor

Acceptați că Caledonia își rezervă dreptul de a aduce modificări Cursurilor.

În situația în care modificăm unilateral ziua/zilele și/sau ora/orele de desfășurare, mărim tariful Cursului sau mărim numărul maxim de Cursanți dintr-o grupă, iar această modificare se aplică Cursului dvs., puteți încheia fără penalizări Cursul invocând modificarea Cursului, chiar dacă vă aflați în Perioada Minimă, începând cu data la care intră în vigoare modificarea, trimițând o notificare formală în acest sens la birou@caledonia.ro, înainte de data la care intră în vigoare modificarea. În cazul în care ați plătit o taxă de înscriere pentru Curs, vom emite, în cel mult 14 zile de la data întreruperii participării la curs făcute conform acestui titlu, o notă de credit conform titlului „11.5.5 Note de credit pentru taxa de înscriere”, și vă vom rambursa întreaga sumă datorată.

Dreptul Clientului de a încheia un curs conform titlului „18. ÎNCHEIEREA UNUI CURS DE CĂTRE CLIENT” nu este afectat.

În situația în care efectuăm vreuna din modificările de mai sus, vă vom comunica aceasta împreună cu data de la care se aplică, cu cel puțin 30 de zile înainte de aplicare.

În plus, cu toate că vom încerca să păstrăm același Profesor pe parcursul întregului Curs, ne rezervăm dreptul să înlocuim Profesorul la discreția noastră, informându-vă fără întârzieri nejustificate.

16.2 Anularea unei ședințe

16.2.1 Anularea unei ședințele de Curs individual

În situația în care suntem nevoiți să anulăm o ședință, vom încerca să reprogramăm cu dvs. ședința într-o zi și la o oră în timpul programului Profesorului, convenabile Cursantului. Dacă reprogramarea nu este posibilă, vom emite, în cel mult 7 zile de la data ședinței neefectuate sau de la data la care refuzați propunerea noastră de recuperare, oricare este ultima, o notă de credit pentru suma corespunzătoare tarifului respectivei ședințe.

Cu excepția situației în care platforma Google Meet nu este funcțională la ora de început a ședinței, dacă vă anunțăm cu mai puțin de 24 de ore față de ora de început a ședinței programate, în situația în care Clientul nu este în întârziere de plată pentru factura corespunzătoare ședinței anulate, vom emite, cu titlu de bonificație, o notă de credit pentru 30% din tariful respectivei ședințe, în cel mult 7 zile de la data ședinței anulate. Această notă de credit se emite în plus față de nota de credit de mai sus sau față de recuperarea ședinței, după caz.

16.2.2 Anularea unei ședințe de Curs în grup

În situația în care suntem în imposibilitatea de a susține o ședință de Curs programată, vă vom anunța de îndată ce vom avea cunoștință despre aceasta.

În cazul anulării unei ședințe, dacă vă putem oferi o modalitate de recuperare a ședinței, vă vom contacta. Nu aveți nicio obligație de a accepta propunerea. Pentru recuperare, Clientul nu va trebui să plătească nimic în plus către noi.

Acolo unde ședința nu se recuperează, vom emite o notă de credit pentru tariful respectivei ședințe, în cel mult 7 zile de la data ședinței anulate.

16.2.3 Anularea unei ședințe de Curs în grup la terți

În situația în care suntem în imposibilitatea de a susține o ședință de Curs programată, inclusiv din motive ce țin de terța parte, vă vom anunța de îndată ce vom avea cunoștință despre aceasta.

Vom emite o notă de credit pentru tariful respectivei ședințe, în cel mult 7 zile de la data ședinței anulate.

16.3 Suspendarea și oprirea Cursului

Acceptați că Caledonia își rezervă dreptul de a suspenda sau opri în mod excepțional Cursul.

În situația în care suntem în imposibilitatea temporară de a continua un Curs, vom suspenda respectivul Curs. În acest caz vom pune pauză abonamentului dvs., dacă aveți unul. Notele de credit se vor emite conform titlurilor 11.5.2–11.5.4.

În cazul suspendării, dacă suspendarea este estimată a dura peste 28 de zile, în termen de cel mult 7 zile de la suspendare vă vom rambursa soldul dvs. de client, atunci când este în credit, către metoda originală de plată.

Dacă suspendarea, care inițial este estimată în mod justificat a dura cel mult 28 de zile, ajunge în cea de-a 29-a zi, în termen de cel mult 7 zile din a 29-a zi vă vom rambursa soldul dvs. de client, atunci când este în credit, către metoda originală de plată.

În cazul suspendării Cursului, Clientul/Cursantul rămâne în continuare înscris la Curs și este responsabil să plătească abonamentul/factura odată cu reluarea Cursului.

Vă vom anunța reluarea Cursului cu cel puțin 72 de ore înainte de reluare. Vom emite noi facturi și vom reactiva abonamentul, cu ajustările corespunzătoare, dacă este cazul, pentru reluarea Cursului.

În situația în care suntem în imposibilitatea de a continua un Curs, sau dacă numărul Cursanților pentru un Curs devine prea mic, vom putea opri respectivul Curs. De asemenea, ne rezervăm dreptul să oprim un Curs în cazul în care suntem nevoiți să reorganizăm programul nostru de activitate.

În situația opririi Cursului, vă vom emite o notă de credit conform titlului „11.5  Note de credit” și vom rambursa toate sumele datorate, în termen de cel mult 14 zile de la oprire. Acolo unde Cursul are o Perioadă Minimă, taxa pentru rezilierea timpurie nu se aplică în cazul în care noi oprim Cursul pe durata Perioadei Minime.

17. MODIFICĂRI ALE CURSULUI SOLICITATE DE CLIENT

17.1 Reprogramarea unei ședințe

17.1.1 Cursuri individuale

Reprogramarea unei ședințe presupune neparticiparea Cursantului la ședința inițială. Aceasta este considerată absență, și este reglementată de prevederile titlului „12. ABSENȚE”. Solicitarea de reprogramare a unei ședințe fără precizarea neechivocă a absenței Cursantului de la respectiva ședință sau a anulării respectivei ședințe nu se consideră notificare pentru absență/anulare, în sensul prezentului Acord.

Vedeți titlul „12. ABSENȚE” pentru reprogramarea unei ședințe.

17.1.2 Cursuri în grup în clasă sau online

Reprogramarea unei ședințe presupune neparticiparea Cursantului la ședința inițială. Aceasta este considerată absență, și este reglementată de prevederile titlului „12. ABSENȚE”. Solicitarea de reprogramare a unei ședințe fără precizarea neechivocă a absenței Cursantului de la respectiva ședință nu se consideră notificare pentru absență, în sensul prezentului Acord.

Vedeți titlul „12. ABSENȚE” pentru reprogramarea unei ședințe.

17.1.3 Cursurile în grup desfășurate la terți

Pentru aceste Cursuri nu vă putem oferi reprogramarea ședințelor.

Vă rugăm să rețineți că titlul „12. ABSENȚE” continuă să se aplice.

17.2 Modificarea orei Cursului. Schimbarea grupei

În situația în care doriți să modificați temporar, pentru mai mult de două ședințe consecutive, sau permanent grupa, ziua și/sau ora Cursului, vă rugăm să ne scrieți cât mai din timp posibil la birou@caledonia.ro. Vom onora solicitarea dvs. în limita locurilor disponibile—în funcție de nivel pentru Cursurile în grup—și a disponibilității Profesorilor. Odată agreată modificarea, locul vechi ar putea deveni imediat indisponibil, cu excepția situației în care acceptăm să rezervăm intervalul orar pentru dvs. Acceptați să plătiți, în situația în care o astfel de modificare este agreată, taxa administrativă corespunzătoare publicată în Tarife suplimentare.

Este posibil ca, pentru Cursurile în grup, să nu mai avem nicio grupă la același nivel și să nu putem putem oferi modificarea grupei, zilei și/sau a orei.

În cadrul Cursurilor desfășurate la terți, este posibil să fie necesar și acordul respectivei terțe părți pentru o astfel de modificare.

Prevederile titlului „12. ABSENȚE” se aplică în continuare.

17.3 Anularea unei ședințe

În situația în care doriți anularea unei ședințe este necesar să consultați titlul „12. ABSENȚE”.

18. ÎNCHEIEREA UNUI CURS DE CĂTRE CLIENT

18.1 Dreptul de retragere

Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile de la data înscrierii la un Curs pentru a se retrage, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele aferente pentru Serviciile furnizate deja și pentru materialele folosite/deteriorate, dacă este cazul. În cazul în care ultima zi a termenului de 14 zile este o zi nelucrătoare, termenul se prelungește până la următoarea zi lucrătoare.

Retragerea de la un Curs nu implică și retragerea/rezilierea Acordului, care este opțională. Pentru aceasta, vedeți titlul „23. REZILIEREA ACORDULUI’.

Caledonia vă va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea dvs., mai puțin contravaloarea Serviciilor furnizate și a Tarifelor suplimentare aplicabile, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați de decizia de retragere din contractul pentru Curs a Clientului. Caledonia poate amâna rambursarea până la data recepționării bunurilor returnate din partea Clientului.

În cazul în care ați primit gratuit sau inclus în tarif materiale pentru Curs, va trebui să returnați în totalitate aceste materiale, în starea în care le-ați primit sau să ne achitați valoarea acestora conform valorii afișate la înscriere sau, dacă aceasta lipsește, conform facturii primite de la Caledonia, sau, dacă acestea două lipsesc, conform prețului de piață al materialelor.

Costurile directe legate de returnarea bunurilor sunt suportate integral de către Client, indiferent de metoda de returnare aleasă. În cazul în care doriți să returnați în persoană bunurile, este necesar să stabiliți cu noi o programare pentru aceasta.

Acolo unde codul unic de acces inclus în vreunul din materialele primite a fost expus total sau parțial prin răzuire, acel material nu mai poate fi returnat, fiind considerat deteriorat în totalitate.

De asemenea, acolo unde vreunul din exercițiile din materialele de Curs este rezolvat, chiar și parțial, sunteți de acord că acel material este considerat deteriorat în totalitate căci nu mai poate fi revândut.

Acolo unde un material este sub formă de set, nu putem oferi nicio rambursare în situația în care Clientul ne returnează doar o parte din componentele setului.

În situația în care materialele returnate nu sunt în starea în care le-ați primit inițial, sunteți de acord că ne datorați o sumă corespunzătoare diminuării valorii bunurilor, sumă ce va fi stabilită de Caledonia.

În situația în care ne returnați un material complet deteriorat sau un set incomplet, acesta devine proprietatea noastră în termen de 14 zile de când vă notificăm despre faptul că este complet deteriorat sau setul este incomplet, dacă nu am primit în acest termen o solicitare din partea dvs. de a vă înapoia materialul precum și plata din partea dvs. pentru returnarea prin curier, conform tarifelor noastre de expediere. În această situație nu sunteți eligibil pentru nicio rambursare pentru materialul respectiv.

Sunteți de acord că Caledonia poate reține din sumele pe care vi le datorează, suma corespunzătoare diminuării valorii bunurilor.

Rambursarea se face folosind metoda de plată folosită de Client pentru tranzacția inițială.

Pentru a informa Caledonial cu privire la decizia dvs. de retragere din contract, puteți utiliza orice declarație neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract, sau puteți utiliza formularul de mai jos.

Prezentul formular se trimite înapoi completat, prin email sau prin poștă, doar dacă doriți să vă retrageți din contract.
Către: Caledonia (Lukarma SRL), Str. Zaharia Boiu nr. 2, Corp A, c. 18, 550006 Sibiu, județul Sibiu, România, birou@caledonia.roVă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor / prestarea următoarelor servicii: _____________________Comandate la data: _____________________Numele consumatorului (numele Clientului): _____________________Adresa consumatorului (adresa Clientului): _____________________Semnătura consumatorului (semnătura Clientului; doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie): _____________________Data* (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie): _________________
*) Chiar dacă este inclusă data în cazul unei notificări electronice, data care se va lua în considerare va fi data trimiterii notificării chiar dacă data completată în formularul de notificare diferă.


În situația în care ați cumpărat materiale de Curs sau alte produse de la noi de pe magazinul nostru online de la https://magazin.caledonia.ro/, vă rugăm să rețineți că vânzarea a fost supusă unor termeni și condiții separate. Vă rugăm să îi consultați dacă doriți să vă retrageți din contractul de vânzare a produsului/produselor achiziționat(e) respective.

18.2 Încheierea unui Curs

Puteți încheia un Curs trimițându-ne o notificare în acest sens la birou@caledonia.ro, cu un termen de preaviz de minimum 7 (șapte) zile. În cazul în care notificarea nu menționează un preaviz sau atunci când preavizul este mai mic de 7 zile, rezilierea se va produce în 7 zile de la primirea notificării. În cazul încheierii Cursului prin exercitarea de către Client a dreptului de retragere în termenul de 14 zile de la înscriere, termenul de preaviz nu se aplică.

În cazul unui Curs cu plata cu abonament, dacă data încetării cursului este după ultima ședință din Calendarul Cursului, abonamentul nu va fi oprit mai repede față de ultima zi din perioada Cursului / perioada de facturare.

Atunci când Cursantul va începe/continua un Curs, vom emite o notă de credit pentru plățile în avans, în termen de cel mult 7 zile de la data notificării; dacă rezilierea s-a făcut în Perioada Minimă a Cursului, acolo unde aceasta există, vom emite o factură pentru penalizarea corespunzătoare, cu excepția situației în care stabilim altfel.

Atunci când Cursantul nu va mai participa la niciun Curs de-al nostru, vom emite o notă de credit pentru plățile în avans, în termen de cel mult 14 zile de la data notificării; dacă rezilierea s-a făcut în Perioada Minimă a Cursului, acolo unde aceasta există, vom emite o factură pentru taxa de reziliere timpurie corespunzătoare. Dacă vă datorăm bani, vă vom rambursa întreaga sumă ce v-o datorăm de îndată ce putem, dar nu mai târziu de 14 zile de la oprirea Cursului sau de când primim de la dvs. informațiile pentru rambursare cerute—de exemplu contul bancar—oricare dintre acestea este ultima.

Vedeți și titlul „11.5 Note de credit”.

19. EXCLUDEREA GARANȚIEI. LIMITAREA RESPONSABILITĂȚII

În niciun caz Caledonia nu va fi responsabilă sau răspunzătoare în fața dvs. pentru daune directe sau indirecte rezultate de accesarea unor link-uri către terțe site-uri trimise către Client sau în timpul Cursului către Cursant, de personalul respectiv Profesorii Caledonia.

Caledonia exclude orice responsabilitate sau răspundere pentru comportamentul Cursantului sau al Clientului sau al altor participanți la Curs. 

În niciun caz Caledonia nu va fi responsabilă pentru situația în care Cursantul nu poate participa la o ședință online din motive independente de Caledonia, cu excepția cauzelor datorate de nefuncționarea serviciilor folosite de Caledonia pentru Curs, iar, când participarea la o astfel de ședință nu este posibilă din cauza Caledonia, responsabilitatea se limitează conform acestui Acord.

Datorită naturii internetului, nu putem garanta, în cazul ședințelor online, operarea continuă și fără întreruperi a conexiunii.

Nu ne asumăm răspunderea pentru daunele directe sau indirecte suferite de Cursanți sau Clienți în situația în care Cursantul deschide o legătură (un link) trimis pe chat sau altfel de către un alt Cursant.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru copiii nesupravegheați aflați în incinta Caledonia în afara orelor de Curs. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru copiii nesupravegheați aflați în vecinătatea incintei Caledonia.

În niciun caz Caledonia nu va fi responsabilă sau răspunzătoare în fața dvs. pentru boală, vătămare corporală, deces, daune directe sau indirecte ale dvs. sau ale Copilului dvs. care rezultă sau rezultând din cauza clădirilor, facilităților, instalațiilor, aparaturii, echipamentelor, utilajelor ori a altor asemenea elemente deținute sau oferite de terța parte care găzduiește Cursul și cu care dvs. sau alt părinte sau tutore al Copilului dvs. aveți/are o relație formală sau informală în afara Cursului prin participarea dvs. sau a Copilului dvs. la servicii furnizate de respectiva terță parte. În niciun caz Caledonia nu va fi responsabilă sau răspunzătoare în fața dvs. pentru orice acțiune de intimidare, violență verbală sau fizică, agresiune, bruscare, pedepsire sau umilire ale dvs. sau ale Copilului dvs. care rezultă sau rezultând din cauza personalului, colaboratorilor, asociaților, subcontractorilor, invitaților sau a altor persoane autorizate, agreate sau tolerate de terța parte care găzduiește Cursul și cu care dvs. sau alt părinte sau tutore al Copilului dvs. aveți/are o relație formală sau informală în afara Cursului prin participarea dvs. sau a Copilului dvs. la servicii furnizate de respectiva terță parte.

Deși depunem toate eforturile pentru furnizarea de servicii de calitate, Caledonia exclude orice responsabilitate sau răspundere pentru situația în care Clientul nu este mulțumit de progresul Cursantului la Curs. Vă rugăm să ne contactați imediat referitor la orice motiv de îngrijorare privind progresul Cursantului pentru a putea aborda situația.

Acceptați că nu suntem răspunzători pentru obiectele personale uitate/pierdute la Curs.

20. PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Acceptați că Serviciile, inclusiv, dar fără limitare la, informațiile, textele, imaginile, muzica, conținutul audio precum și alte materiale, desene, clipuri audio sau video, conțin informații și materiale pentru care Caledonia și/sau terțe părți dețin drepturi de autor și/sau alte drepturi de proprietate intelectuală și care sunt protejate prin lege. Acceptați că dvs. și Copilul nu veți folosi  aceste informații decât în scop privat, necomercial, și doar în vederea participării la Cursuri. 

Unele nume, embleme sau sloganuri menționate în acest Acord sau în cadrul Cursurilor pot fi mărci înregistrate.

21. FORȚĂ MAJORĂ

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru nerespectarea sau întârzierea îndeplinirii obligațiilor sale în măsura în care este cauzată de circumstanțe deosebite aflate în afara controlului ei, inclusiv acte de forță, dezastre naturale, terorism, revolte naturale sau război.

22. DREPTUL DE MODIFICARE A ACORDULUI

Caledonia are dreptul de a modifica sau de a face adăugiri acestui Acord în orice moment, doar cu efect prospectiv, și de a modifica, șterge, de a opri sau de a impune condiții în utilizarea Serviciului, prin publicarea unor astfel de modificări pe Site-ul nostru Web. Vă vom trimite o Înștiințare privind orice modificare, prin email, sau prin alte mijloace rezonabile. Dacă sunteți un Client existent de-al nostru, schimbările vor intra în vigoare la data specificată în Înștiințare, și folosirea de către dvs. sau de către Cursant a Serviciului după intrarea în vigoare a Acordului modificat reprezintă acceptarea de către dvs. a termenilor Acordului modificat. Dacă sunteți un Client de-al nostru și nu acceptați termenii Acordului modificat, puteți rezilia unilateral Acordul în condițiile de la titlul „16.1 Modificări ale Cursurilor”.

Puteți accesa o copie a termenilor actuali ai prezentului Acord pe site-ul nostru Web la adresa https://www.caledonia.ro/documente/acord-servicii/ în orice moment. Puteți afla când acest Acord a fost modificat pentru ultima oară verificând data pentru „Ultima actualizare” din partea de sus a Acordului.

23. REZILIEREA ACORDULUI

Pentru dreptul de retragere, vedeți titlul „18.1 Dreptul de retragere”.

23.1 Durată și reziliere

Acest Acord intră în vigoare în momentul în care vă înregistrați cu Caledonia și sunteți de acord cu prezentul Acord și continuă până la rezilierea din partea dvs. sau din partea Caledonia.

Încheierea Cursului/Cursurilor sau încetarea participării la Curs/Cursuri nu implică rezilierea acestui Acord. Puteți opri un Curs conform termenilor acestui Acord. Pentru aceasta, vedeți titlul „18. ÎNCHEIEREA UNUI CURS DE CĂTRE CLIENT”.

Puteți rezilia acest Acord trimițând o înștiințare formală în acest sens la birou@caledonia.ro.

O notă de credit va fi emisă conform titlului „11.5 Note de credit”.

23.2 Rezilierea la modificarea termenilor Acordului

Dacă sunteți un Client de-al nostru și nu acceptați termenii Acordului modificat atunci când modificările Acordului se aplică situației dvs. sau este posibil să se aplice dvs., puteți rezilia unilateral Acordul, anula înregistrarea cu Caledonia și întrerupe Cursurile, începând cu data la care schimbările vor intra în vigoare, trimițând o notificare scrisă la birou@caledonia.ro în care să precizați în mod explicit decizia de reziliere datorată neacceptării modificărilor Acordului care se aplică situației dvs. Acceptați că, în această situație, obligațiile dvs. de plată pentru Cursurile de care dvs. sau Cursantul ați beneficiat deja, și ale noastre de rambursare rămân valabile în continuare.

23.5 Efectele rezilierii

Începând cu momentul rezilierii prezentului Acord, dvs. sau Cursantul nu veți mai putea participa la niciun Curs. Rezilierea nu vă scutește de obligațiile asumate de dvs. în temeiul prezentului Acord. Acceptați că la rezilierea Acordului să plătiți pentru toate obligațiile dvs. de plată. În cazul Cursurilor în grup desfășurate la terți, participarea în continuare la Cursuri a dvs. sau a Cursantului reprezintă reînnoirea consimțământului dvs. cu privire la termenii acestui Acord.

Obligațiile dvs. de plată și obligațiile noastre vor continua în conformitate cu acest Acord. În cazul în care sunt ședințe programate între rezilierea Acordului și expirarea termenului de preaviz pentru încetarea Cursurilor conform acestui Acord, acele ședințe vor fi considerate absențe notificate în momentul rezilierii.

O notă de credit va fi emisă conform titlului „11.5 Note de credit”.

Dacă vă datorăm bani, vă vom rambursa întreaga sumă ce v-o datorăm de îndată ce putem, dar nu mai târziu de 14 zile de la oprirea Cursului sau de când primim de la dvs. informațiile pentru rambursare cerute—de exemplu contul bancar—oricare dintre acestea este ultima.

24. RECLAMAȚII

Dacă aveți o reclamație privind serviciile noastre sau despre plăți, vă rugăm să ne contactați la birou@caledonia.ro și vom încerca să rezolvăm reclamația.

Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul la reclamația dvs., ați putea fi eligibil pentru folosirea Platformei europene de soluționare online a litigiilor (SOL) disponibilă la https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO.

Aceasta nu vă limitează drepturile legale.

25. CONTACT

Ne-ar plăcea să auzim întrebările, preocupările și feedback-ul dvs. despre serviciile noastre. Pentru aceasta, și pentru orice altceva, ne puteți contacta la birou@caledonia.ro.


Lista documentelor